Shark Cordless Vacuum with Anti Hair-Wrap Powerfins

Beste deals -23% Laagste prijs ooit!
Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Shark Cordless Vacuum with Anti Hair-Wrap Powerfins op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Hendrik van Gunsteren 30-05-2022

Steelstofzuiger met handige functies

Product werkt prima naar behoren. Door de zuigmond met dubbele borstelrollen is het mogelijk om harde en zachte vloeren met dezelfde zuigmond schoon te zuigen. Je kunt gemakkelijk wisselen door een druk op de knop via het display.

Lange haren maakt de zuigmond klein waardoor de borstelrollen niet vast komen te zitten. De batterij gaat op Eco/Standaard lang genoeg mee, maar op boost modus gaat het wel hard. Dit vond ik uiteindelijk niet geheel storend aangezien de standaard modus voldoende zuigkracht heeft, ook voor tapijt.

Pluspunten

• Zuigmond met dubbele borstelrol
  • Display
  • Lange haren maakt de zuigmond klein
  • Reservoir is groot genoeg

Minpunten

• Batterij gaat op boost modus wat kort mee

t********@m****** 28-05-2022

Ik vind de stofzuiger prettig in gebruik.
Ik merk wel dat ik niet alle hulpstukken gebruik.
De zuigkracht is goed, fijn om een extra adapter erbij te hebben. In het scherm is duidelijk te zien hoeveel percentage zuigkracht aanwezig is.
Door het bovenstuk eraf te halen is de stofzuiger ook als kruimeldief te gebruiken. Ik gebruik dan geen extra mondstuk.
Prijs kwaliteit is voldoende.

Pluspunten

• Zichtbare baterij percentage
  • Ook als kruimeldief te gebruiken
  • Goede zuigkracht
  • Extra batterij aanwezig

Minpunten

• Trap kan hij niet zuigen
  • Kan niet alleen staan

Carola 27-05-2022

Ook voor moeilijke plekken

Niks mis mee en werkt helemaal naar behoren. Wat vooral fijn is is de zuigkracht en het feit dat de steel buigbaar is. Hierdoor zijn moeilijk bereikbare plekken ook voor mij met wat lichamelijke klachten prima schoon te maken.

Pluspunten

• buigbare steel
  • sterke kracht

Martin 27-05-2022

Super fijn ding! De accu gaat lang mee en is zeer krachtig. Ben er blij mee.

Pluspunten

• Accuduur
  • Zuigkracht

s****************@g******** 25-05-2022

Super stofzuiger!

Super fijne stofzuiger! Werkt goed en is makkelijk op te ruimen, en de kruimeldief functie is ook heel erg handig.

Pluspunten

• Draadloos
  • Zuigkracht
  • Ook te gebruiken als kruimeldief
  • Makkelijk op te ruimen

Minpunten

• Maakt veel geluid

Marianne U 25-05-2022
  • Product gekregen

Super Shark stofzuiger!

Super fijne stofzuiger met sterke zuigkracht die je huis goed schoonmaakt! Hoog genoeg, en vooral handig dat hij draadloos is en je de steel om kan buigen. Ook fijn dat je er een kruimelzuiger van kan maken, dat is makkelijk voor het schoonmaken van meubels etc.

Pluspunten

• Draadloos
  • Flexibele steel
  • Goede accu
  • Kruimelzuiger

Annemarie 25-05-2022

Makkelijk om te pakken en stil

Wat een goede aankoop!
Ik pak nu veel makkelijker even de stofzuiger en doe het vaker hierdoor.
We hebben twee katten en die verliezen veel haar, dat maakt deze shark super makkelijk schoon.
Ik vond het ook verassend stil.

Pluspunten

• Stil
  • Makkelijke bediening
  • sterke zuig

s***********@h********** 25-05-2022

Bevalt uitstekend, niks op aan te merken

Stofzuiger doet precies wat die moet doen. Vele handige functies en een krachtige zuigkracht, batterij gaat ook lang genoeg mee.

Pluspunten

• zuigkracht
  • batterij
  • dierharen zijn geen probleem

Minpunten

• niks

mw. Oomen 17-05-2022

De power zit er goed in!

Ik heb de Share Cordless Vacuüm with Anti Hair-Wrap nu zo'n vier weken in gebruik. In het begin moest ik erg wennen aan de robuustheid. De stofzuiger zit eigenlijk tussen een normale grote stofzuiger en een soort grote kruimeldief in qua gewicht. Ik vind het persoonlijk niet een lichtgewicht. De zuigkracht is enorm. Wat handig is; op een digitaal schermpje zie je hoeveel power de stofzuiger nog heeft. Er zitten ook verschillende functies op. Als je namelijk op een gladde vloer stofzuigert, dan kun je kiezen voor harde ondergrond, maar je kunt ook kiezen voor het zuigen van tapijt. Om de trap te stofzuigen, vind ik de stofzuiger te zwaar en te lomp. Je kunt niet gemakkelijk in de hoekjes komen. Je hebt hiervoor wel speciale opzetstukken, maar deze gebruik ik niet. Wel fijn; draadloos. Deze stofzuiger heeft lampjes, wat ik een beetje overbodig vind. Ik stofzuig zo ie zo niet in het donker. De pluspunten van deze stofzuiger zijn de draadloosheid, de power die erin zit. Je krijgt twee accu's, dus je hebt altijd een volle bij de hand, je kunt hem gemakkelijk wegzetten, overal, want hij hoeft niet in een houder opgeborgen te worden. De minpunten zijn voor mij: de shark is behoorlijk zwaar, je pakt hem toch niet zo snel als een lichtgewicht draadloze stofzuiger. Als ik alleen het mondstuk nodig heb, zonder stang, dan mis ik een langer buisje, waardoor je niet goed in de hoeken kunt stofzuigen. De trap is ook lastig om met de Share te doen. Al met al vind ik het een prettige stofzuiger, maar zou het nog fijner zijn als je hem zonder stang ook gemakkelijk kunt gebruiken (zonder dat je met verlengbuisjes moet werken).

Pluspunten

• Zeer krachtig
  • twee accu's, waardoor er altijd eentje vol is
  • je kunt hem los plaatsen waar je maar wilt

Minpunten

• zonder stang werkt de share niet fijn
  • behoorlijk zwaar in gewicht

x******@g******** 17-05-2022

Krachtige en indrukwekkende stofzuiger

Geweldig apparaat! Zuigkracht is erg sterk en batterij gaat lang mee. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Batterij gaat lang mee
  • Schermpje om te bedienen
  • Steel is te buigen

Minpunten

• Zuigmond is wat zwaar

l*************@h********** 08-05-2022

Goede stofzuiger

Het is een goed werkende stofzuiger die je snel pakt om te stofzuigen. De zuigkracht is ook erg goed en het geluid heel acceptabel. Met 2 accu’s heb je altijd een volle accu om het hele huis mee te zuigen. Alleen het zuigen van plinten en op paneeldeuren is wat lastiger doordat er geen goed opzetstuk is. Daarnaast is het niet de mooiste stofzuiger, waardoor je deze goed wegstopt in de kast.

Pluspunten

• Gemak
  • Zuigkracht

Minpunten

• Uiterlijk
  • Zuigen op plinten

Reduan 05-05-2022

Fijne stofzuiger

Deze stofzuiger bevalt mij erg goed. Hij voelt wat zwaar aan, maar ik weet niet hoe dat bij andere steelstofzuigers is. De zuigkracht is echt erg goed en het is ook makkelijk om hem schoon te maken. De stofzuiger is zeer compleet met twee accu’s en een hele hoop aan accessoires die ook erg makkelijk te vervangen zijn. Ook nog een handige tas om alles in te bewaren. De mogelijkheid om de steel te buigen en onder tafels banken etcetera te stofzuigen is ook echt super handig. Al met al een heel fijn product die ik iedereen kan aanraden. Enige minpuntjes zijn dat hij wat zwaar is en dat de accu niet heel lang meegaat. Daarom is het wel heel handig dat er een extra accu bij zit.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Mogelijkheid om de stofzuiger te buigen

Minpunten

• Zwaar
  • Accu snel leeg

Vader van peuter 04-05-2022

Goede stofzuiger en kruimeldief in 1

Ik gebruik de stofzuiger nu ongeveer een maand en hij bevalt prima! We waren op zoek naar een kruimeldief om te gebruiken als onze peuter had gegeten. Hierbij uitgekomen omdat je meer kracht hebt en ook een steelstofzuiger hebt.
Deze stofzuiger kan je dus als steelstofzuiger gebruiken en als kruimeldief. Als steelstofzuiger gaat ie lang mee op 1 batterij (plus je krijg een reserve batterij meegeleverd) en stofzuig ik er makkelijk mijn hele huis mee (op medium stand). Door de ronddraaiende zuigmond pakt ie alle stof en grotere stukken in 1x op. In kruimeldief stand is ie wat aan de zware kant door de sterke motor en grote batterij, maar is te doen. Er worden handige opzetstukken meegeleverd waarmee je ook makkelijk onder kastjes komt of in kleine ruimtes.
De stofzuiger is makkelijk optie bergen omdat er een speciale opbergstand op zit. Je vouwt de stofzuiger dubbel waardoor ie overal neergezet kan worden. Schoonmaken gaat ook makkelijk: je kan de stofbak met 1 druk op de knop legen en eventueel schoonmaken met water.
Al met al een fijn apparaat dat ik vaker gebruik dan ik vooraf had verwacht.

Pluspunten

• Twee accu’s meegeleverd
  • Hoge zuigkracht
  • Makkelijk op te bergen door in te klappen

Minpunten

• Wat zwaar als kruimeldief

Saskia W 03-05-2022

Fijne stofzuiger, aanrader

Deze stofzuiger nu een paar weken in gebruik, bevalt erg goed.
Zuigkracht is goed, neemt weinig plaats in in de kast, afvalbakje legen gaat ook prima.
Door de dubbele accu ideaal dat je niet zonder accu zit.
Accu gaat ongeveer half uur zuigen mee.

Pluspunten

• Dubbele acxu
  • Zuigt goed
  • Makkelijk opruimen

Minpunten

• Draadjes in zuigmond